Avatar billede dendro Nybegynder
04. marts 2007 - 09:22 Der er 8 kommentarer

Win xp mister data ved nedlukning

Hej !

Når jeg lukker min xp pro ned kan jeg ikke starte igen , får denne melding : system/config mangler eller er beskadiget .
Har formateret og kan lukke pcén uden problemer nogle gange , men pludselig laver den samme nr igen .
Der er ingen problemer når jeg genstarter .
Kan det skyldes virus eller er pcén ved at dø ?

Mvh dendro .
04. marts 2007 - 10:36 #1
Bare for en go' ordens skyld: Har du FULD OPDATERET XP mht Microsoft ServicePack2 + >70 opdateringer fra WindowsUpdate ? Med det samme!!!
Avatar billede hcma Novice
04. marts 2007 - 12:28 #2
det er nok en af disse som mangler:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no19
Avatar billede dj-ice-weasel Nybegynder
07. marts 2007 - 10:00 #3
Du ska nok købe en ny pc;)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
07. marts 2007 - 10:44 #4
dj-ice-weasel: Du kan da ikke bare sige han skal købe en ny pc uden man har prøvet noget mere
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2007 - 12:14 #5
dendro >>  er du kommet videre  (altså ikke med at købe en ny pc)
Avatar billede dendro Nybegynder
30. marts 2007 - 13:19 #6
Hej !

Jeg har ikke kunne komme herind og læse evt løsninger .
dr1 ja jeg har alle opdateringer , så desværre er det ikke problemet .
Jeg er desværre ikke kommet vidre .
Det kunne godt tyde på min pc er færtig , øv .
Jeg er pc mongol så måske dette lyder langt ude , men kan rammene forsage den slags problemer , kunne det evt hjælpe at skifte dem .
Der er desværre ikke råd til ny pc lige pt , så er modtagelig for evt løsnings forsøg :D

Mvh Dendro .
Avatar billede hcma Novice
30. marts 2007 - 13:58 #7
har du prøvet det link jeg lagde ??
kommer der andre fejlmeldinger ?
Avatar billede dendro Nybegynder
01. april 2007 - 09:32 #8
Hej hcma !

Jeg prøvede det link tidliger , men fik meldningen : Siden kan ikke vises bla bla .
Har lige prøvet det igen og der er hul igennem nu , så det vil jeg da prøve .
Tak :)

Mvh Dendro