Avatar billede kult4z4r Nybegynder
03. marts 2007 - 22:49 Der er 1 kommentar

Blinkende skærm

Hejsa!

Håber i kan hjælpe mig! Har en bærbar hvor skærmen starter med at blinke en smule, bliver mere og mere intenst. For så til sidst at gå helt i sort. Som om der ikke er noget lys i den.
Det er en Acer Travelmate 5610.
Eller om den virkelig skal sendes ind til reperation.
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
03. marts 2007 - 22:52 #1
Hjælper ofte at lige lukke skærmen ned og så åbne den igen. Men kommer tilbage ret hurtigt. Men jo længere tid den er lukket, jo længere går der før det kommer igen.