Avatar billede pchl1990 Nybegynder
03. marts 2007 - 20:34 Der er 5 kommentarer

Ændre port

Hej.

Jeg vil gerne have et program der skulle kunne sende data gennem en anden port end det er beregnet til... altså der er 2 porte på et netværk som er åbne og den vil jeg gerne kunne sende gennem istedet for de 2 porte som er fastlåst i programmet... håber der findes et... :D

Tak...
Avatar billede stigjorgensen Nybegynder
05. marts 2007 - 11:02 #1
Hvad port snakker vi om? og hvad er trafik typen?
Avatar billede pchl1990 Nybegynder
05. marts 2007 - 13:22 #2
fra port 36824 til port 80
Avatar billede stigjorgensen Nybegynder
05. marts 2007 - 14:58 #3
har du adgang til din router?

hvis du har.. kan du omdirgere din traffik fra 36824 til en specifik ip address på port 80..
Avatar billede pchl1990 Nybegynder
06. marts 2007 - 00:06 #4
nej det har jeg desværre ikke... :D
Avatar billede stigjorgensen Nybegynder
06. marts 2007 - 17:27 #5
Så skal du ud of finde noget freeware som kan gøre det, men det vil kun virke enten hvis du kan styre IP addressen til modtageren, eller hvis den bruger dns navn til opslag.

keywords for google: proxy, "port forward"

Kik evt på:
http://www.youngzsoft.net/ccproxy/index.html
http://www.exefind.com/networkactiv-autapf-P29230.html