Avatar billede michaelbs Nybegynder
03. marts 2007 - 17:54 Der er 2 kommentarer

Hvordan laver jeg mappestruktur til billedgalleri?

Jeg kan kun grundfunktionerne på sinkeniveau til Dreamweaver mx 2004.
Mit problem er følgende:
Jeg er meget glad for Porta som web galleri generator. Problemet er, at den kun laver eet galleri, een mappe, og ikke kan lave en struktur.
Jeg har fx brug for at fotografere 10 teaterforestillinger, hver har en hovedmappe. Hver hovedmappe har så undermapper med prøveforløbsfotos, og disse har igen undermapper med fotos.

Jeg forestiller mig at lave hver mappe med billeder vha Porta men savner at kunne lave en overskuelig mappestruktur, hvor jeg ser thumbnails af fx de 10 hovedmapper, som man så kan gå på opdagelse i.
Nogen der kan forklare en sinke hvordan jeg gør dette?

mvh Michael
Avatar billede nyside Nybegynder
03. marts 2007 - 23:54 #1
prøv og spørg Mikkel om Porta kan dette
http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/
Avatar billede michaelbs Nybegynder
04. marts 2007 - 10:35 #2
Det kan det ikke.
Men hvis Porta kunne integreres ind i en skabelon der kan ville det løse problemet.
Nogen der kender eller har sådan en skabelon...en skabelon med mange gallerimapper med undermapper osv?