Avatar billede bdf Mester
03. marts 2007 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog

Hejsa Eksperter :)

Har downloadet følgende gæstebog til min hjemmeside på: http://netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&id=2037&submode=show_message&tech_id=1&comment_id=src_2037&message_id=77111 og den virker da også fint nok :)  men når man tilføjer en besked står der bare dato & besked men jeg ville gerne have tilføjet en tid altså så der kommer dato, tid og besked :)

Hvilke filer skal jeg ind og filføje noget i? synes ik rigtig at jeg kan finde det...
Avatar billede bdf Mester
03. marts 2007 - 16:28 #1
Lukker
Avatar billede dantrold Nybegynder
03. marts 2007 - 21:32 #2
Har du løst det. eller hva?
Avatar billede bdf Mester
04. marts 2007 - 15:54 #3