Avatar billede zoltax Nybegynder
03. marts 2007 - 03:10 Der er 5 kommentarer

hvordan formaterer jeg Linux?

Jeg har problemer med at formatere i Linux. jeg kan ikke logge på som administrator fordi jeg muligvis har glemt mit administrator logon. hvad skal jeg gøre for at formatere og partitionere floopydisken og indstallere Windows og Linux på to seperate partitioner?

Ps. er der nogen derude der ved hvor man kan finde diverse forskellige drivere til Linux(f.eks. til PCI-kort, printere og Tv-kort)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2007 - 08:01 #1
Roder du ikke lidt rundt i begreberne, er du sikker på at du vil partitionere floppy èn, mener du ikke harddisken?
Avatar billede zoltax Nybegynder
03. marts 2007 - 17:58 #2
Jo, det er det..
var bare lidt træt da jeg skrev det..
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2007 - 19:45 #3
Ja men så skal du jo bare boote op på din XP-skive - slet alle partitioner - opret en passende partition ti XP - installer XP - herefter installer Linux på den "ikke allocerede" plads
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2007 - 18:30 #4
Hvordan gik det så ??
Avatar billede zoltax Nybegynder
21. december 2007 - 20:02 #5
argh, jeg glemte lige at skrive at min pc blev sendt til reperation, og de udskiftede hardiskene. så nu virker den :D

har lige glemt det her system så sig lige til hvis du ikke har fået pointene..