Avatar billede horny_j Nybegynder
03. marts 2007 - 02:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamle netværks spil over internttet

Hej jeg sidder og gerne vil spille nogle gamle spil over internettet, men spillene understøtter kun local netværk.

og vil gerne have lidt hjælp eller links til nogle programmer

men har hørt nogle snakke om man kan få fat i et program der kan lave en "tunnel" over nettet, så man kan sidde og spille local games over det...

nogle der har en løsning / svar på dette?

mange tak
mvh Jonas
Avatar billede screem_brille Novice
03. marts 2007 - 02:12 #1
man kan lave en VPN (virtuel private network), så det svarer til man sad ved siden af hinanden, dog med en lavere hastighed på netværket.
Avatar billede horny_j Nybegynder
03. marts 2007 - 02:14 #2
kræver det ikke en windows server ?
Avatar billede ducks Nybegynder
03. marts 2007 - 02:34 #3
Du kan lave et virtuelt netværk med Hamachi » www.hamachi.cc
Avatar billede screem_brille Novice
03. marts 2007 - 03:15 #4
nej man kan også med XP pro (er ikke helt sikker på om funktionen også er i home ed)