Avatar billede razmataz Nybegynder
02. marts 2007 - 16:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikken bliver sort og får huller?

Hej, jeg har lige sat et GeForce 6200 256mb ram i min gamle computer i det håb at den ville kunne trække en Vanguard : saga of heros klient, hvilket den til dels også formår. Problemet er ikke selve 3D grafikken i spillet, men det overlay som GUI'et består af, det bliver sort og revet i stykker når man scroller eller der generelt bare sker en opdatering af det.. Screenshot kan ses på http://hellblaze.org/ss.jpg
Det ses tydeligt i venstre hjørne og ellers i min "hotbar" hvor der skulle være ikoner i alle felterne, men der kun er den der flamme ting.

Har prøvet at ændre opløsning, kvalitet af renderingen, anti alias, anisotropisk filtrering... Har nyeste direct x, og har lige hentet mine drivere fra internettet.. Nogle ideer?
Avatar billede trion3 Nybegynder
02. marts 2007 - 16:35 #1
hvormeget grafisk har du sæået til i spillet
Avatar billede razmataz Nybegynder
02. marts 2007 - 19:11 #2
Jeg har stort set været igennem alle settings. Det gør ingen forskel hvad jeg slår til og fra i spillet.
Avatar billede trion3 Nybegynder
02. marts 2007 - 19:49 #3
har du opdateret driverne til de nyeste
Avatar billede razmataz Nybegynder
03. marts 2007 - 00:41 #4
øøh.. det har jeg allerede skrevet at jeg har
Avatar billede razmataz Nybegynder
11. marts 2007 - 02:36 #5
ingen der kan hjælpe?
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. september 2007 - 18:22 #6
lukker