Avatar billede desolater Nybegynder
02. marts 2007 - 09:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hente beskyttede filer ud fra en windows partition?

Mit windows brød uhjælpeligt ned her i går, og intet virker.. Heller ikke engang fejlsikkertilstand eller genoprettelses konsolen.

Jeg kan godt komme til mine filer fra en anden computer.
Men jeg har en kode på min bruger og hvis jeg kommer til mine filer ("Dokumenter" og "Skrivebord" osv.) fra et andet system, siger det at de er beskyttede.

Vil bare vide hvordan, hvordan jeg kommer til at kunne hente mine filer ud igen? Jeg kan jo mit brugernavn og kode til dem.
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
02. marts 2007 - 09:31 #1
Højreklik på mappen->egenskaber->ejer->overtag ejerskab
Sæt hak i "Erstat ejer af under..."
Tryk ok.
Avatar billede nva Praktikant
02. marts 2007 - 09:31 #2
Avatar billede desolater Nybegynder
02. marts 2007 - 09:37 #3
Og det kan jeg også gøre fra en anden computer, med den her harddisk som slave ?
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
02. marts 2007 - 09:46 #4
Jeps
Avatar billede desolater Nybegynder
02. marts 2007 - 09:59 #5
Genialt, det skal jeg prøve når jeg kommer hjem.
Vil også lige læse lidt i den guide fra microsoft.
Så kommer jeg lige ind og giver jer point. Så læg lige et svar begge to (nheilbuth & nva)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
02. marts 2007 - 10:23 #6
Tak tak.
Avatar billede nva Praktikant
02. marts 2007 - 10:51 #7
Jeg skal ikke have points i denne omgang - ellers tak. Ha' en god dag :)
Avatar billede desolater Nybegynder
02. marts 2007 - 20:27 #8
Sådan så er computeren op at kører igen og jeg fik alle de filer jeg skulle bruge ud. Mange tak for hjælpen.