Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
01. marts 2007 - 17:51 Der er 1 kommentar

Cookies til "Er du 18 år" ja eller nej

Hejsa.
Jeg ejer www.azkaban.dk
Og står med et mindre problem jeg håber i kan hjælpe med at løse.

Det ligger sådan at jeg skal have lagt et billede op af Harry Potter skuespilleren Daniel Radcliffe hvor han er helt nøgen. Da mange fans ønsker at se disse billeder af hans nøgen optræden i teaterstykket Equus.

Problemet er bare at mange børn som ikke bør se sådan noget besøger hjemmesiden, og jeg vil gerne sørger for at de helst ikke kommer til at se disse billeder. Jeg skriver for det første i min nyhed at jeg intet ansvar taget for at børn som ikke må se billederne har set dem. Da det er forældres ansvar og ikke mit.

Men det forhindre ikke børn i at klikke sig ind alligevel. Derfor vil jeg gerne have det lavet på den måde at når de klikker på linket bliver de stillet videre til en side, hvor man bliver spurgt om man er 18 år?
Hvis man svare JA, bliver man stille videre til billede. Svare man NEJ bliver man stillede videre til en side som fortæller at man ikke kan få lov at se billede da man ikke er fyldt 18 år.
Ved dette, mener jeg at jeg har gjort hvad jeg kan for at forhindre så mange som muligt i at se billederne, som ikke bør se dem.

Mit eneste problem er at jeg ikke kan finde ud af at lave sådan noget. Derfor spørg jeg nu her om i kan hjælpe mig.
Jeg skal helst bruge det i dag, seneste i morgen, jeg ved det er lidt sent at komme ud med det, men det er først nu jeg kom i tanke om ideen til det.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg har ikke råd til at betale for arbejdet, hvis der er nogen der ved hvor man kan hente det færdig lavet, hvor man bare lige selv skal ændre teksten og de sider der skal stilles videre til, så vil det sku være fint

På forhånd tak.
Avatar billede roenving Novice
02. marts 2007 - 12:47 #1
Du kan bare sætte en confirm på linket:

<a href=" ... " onclick="return confirm('OBS! Du skal være over 18 år for at se disse billeder.\n\nKan du bekræfte dette ?-)');">