Avatar billede emma-sofie Nybegynder
01. marts 2007 - 12:12 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

2 mindre billeder - med pæn kant

Hej Alle

Jeg har brug for lidt Photoshop hjælp...

Opgaverne er små, men jeg er desværre ikke en mester i Photoshop, så jeg håber, der er nogle der lige vil hjælpe...

Jeg skal have ordnet to billeder på denne side: http://www.voresvilla.dk/

1.
Vores Villa gif - transparent - i venstre side.
Jeg har slettet den originale skrift og beholdt de tre cirkler. Men se hvad der sker !!! Teksten bliver "hakket".... Så prøvede jeg at lægge skygge på, men det blev det ikke bedre af....
Som man kan se, er der stor grafikforskel på "de tre cirkler" og så min tekst...

Er der nogen der kan lave det pænt !! - Der behøves ikke være skygge på og fonten må gerne ændres - bare det bliver pænt !!!
Sti er: http://www.voresvilla.dk/templates/madeyourweb/images/logo.gif

2.
"Overnatning i Hillerød"
Dette billede er et "png" billede ?? - Ved ikke hvad det betyder... Men det kan jeg heller ikke lave flot !!!
Det bliver hakket og dårligt..

Er der nogen der vil lave det flot ??

Der må gerne være en anden font, bare det bliver flot !!
Sti er: http://www.voresvilla.dk/images/banners/osmbanner2.png

Håber min forklaring er god nok...

På forhånd tak for hjælpen....

Tak ;-)
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. marts 2007 - 13:22 #1
Avatar billede passiflora Juniormester
01. marts 2007 - 13:25 #2
... jo laver den anden også ... og finder lige en tyndere skrift ...
Avatar billede passiflora Juniormester
01. marts 2007 - 13:30 #3
Vi prøver med et par tyndere ... er de nu for tynde .. så sig til ...

http://www.spejderi.dk/Overnatning%20i%20Hillerød.gif
http://www.spejderi.dk/voresvilla.gif
Avatar billede simsevu Juniormester
01. marts 2007 - 13:35 #4
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
01. marts 2007 - 23:09 #5
Tak for jeres forslag, men jeg syntes ikke - de er helt gode endnu...

De er meget "hakkede" i kanten ?? - og jeg syntes ikke de er super gode....
Avatar billede simsevu Juniormester
01. marts 2007 - 23:11 #6
det bliver de hvis du vil have trasparent baggrund...
Avatar billede passiflora Juniormester
02. marts 2007 - 08:37 #7
Hvis vi nu laver teksten i dobbelt str. har du mon så mulighed for at angive den str. som du ønsker det indsat i ... mon ikke det vil give mindre hakker.
Avatar billede passiflora Juniormester
02. marts 2007 - 08:44 #8
... stadigvæk en skam du ikke har mulighed for at skrive teksten med bogstaver ...
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
02. marts 2007 - 23:46 #9
Tak for jeres svar - Som I kan se, valgte jeg en lidt anden løsning....

Hvis I vil have point, må I lige ligge et svar.

Fortsat god aften ;-)

PS: Endnu engang - Tak for jeres hjælp ;-)
Avatar billede simsevu Juniormester
03. marts 2007 - 11:48 #10
Svar.
Avatar billede passiflora Juniormester
03. marts 2007 - 13:13 #11
Hvad mon jeres løsning går ud på ... syns jeg da var mere interessant ...