Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 10:33 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Apple AirPort express base station

Hej

Jeg har fået en AirPort express base station, hvor jeg gerne vil lave koden og navnet om på den!

Jeg har en computer med windows!

Jeg bruger AirPort Extreme Admin Utility.

Jeg har genstartede den så den har standard navn og kode!

Jeg kan fint tilslutte mig den trådløse og bruge AirTunes, men jeg kan ikke logge på den fra AirPort Extreme Admin Utility og ændre de ting jeg vil!

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

På fohånd tak!
Avatar billede noob2003 Nybegynder
01. marts 2007 - 12:10 #1
følger den ikke en manual med til den ??
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 12:33 #2
Nej! Så havde jeg fulgt den
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 13:14 #3
Du har installeret det medfølgende software på en maskine ?
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 13:17 #4
:-( Jeg har fået den, og fik ikke nogen cd med! Men kan jeg finde det nogen steder?
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 13:21 #5
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 13:37 #6
Der findes jo ikke andet software end AirPort Extreme Admin Utility!
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 13:44 #7
Men du kan ikke finde den når den søger og den er nulstillet til Standard ?
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 13:45 #8
Er det via WiFi eller tråd du søger ?
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 14:30 #9
Jeg KAN finde den og til slutte mig! Men jeg kan ikke logge på den, for at ændre navn og kode?
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 15:00 #10
Det skal du gøre via Admin Utility ! Kan du finde den i Admin Utility ?
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 15:13 #11
Det er jo det progrm jeg ikke kan logge mig ind fra! Jeg har programmet og når jeg trykker "configure", spørger den efter password! Men den skal ikke logge på! der komme en fejl
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 15:25 #12
Hvis anmoder et password må der være sat et password, følg http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=108044 og lav en Hardware Reset
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 17:12 #13
Ja det havde jeg jo gjordt! Det er standard password og navn... men virker stadig ikke
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 20:28 #14
lukket
Avatar billede leif Seniormester
01. marts 2007 - 21:44 #15
Hvad var løsningen ?
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 22:03 #16
Jeg aner det virker lige ikke! :-) pludselig kunne jeg ikke se den trådløse i Admin Utility så jeg prøvde og indtaste ip addressen og koden... Og pludselig kunne den logge på den! Hmm... men ellers tak for hjælpen
Avatar billede -donkey- Nybegynder
01. marts 2007 - 22:04 #17
Jeg aner det virkelig ikke! :-) pludselig kunne jeg ikke se den trådløse i Admin Utility, så jeg prøvede og indtaste ip addressen og koden... Og pludselig kunne den logge på! Hmm... men ellers tak for hjælpen