Avatar billede lowyloas Nybegynder
01. marts 2007 - 03:00 Der er 6 kommentarer

Pc Reboot Random..

Hej Folkens...

Jeg har lidt at et problem med Min P4 3,4 Gz..

Når jeg har sat og spillet et par timer rebooter den bare midt i det hele også når jeg starter igen kan den godt finde på at reboot med det samme og andre gange går der flere timer før det sker og andre gang sker det måske 4 gang lige i træk.

Jeg har været ved at se lidt på forskellig ting..
Men alt virker oki.
Efter jeg har format og installert alt igen..

Men den bliver ved..

Men så lige efter reboot hva cpu lagde på 66 grader..

Nogle der har nogle ider til hva der kan værei  vejen med min Com.. ?

Mvh
LoWy
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. marts 2007 - 04:20 #1
tjek systemlog, og deaktiver evt automatisk genstart ved fejl (højreklik på Denne computer, vælg Egenskaber - fanen Avanceret, under Start og genoprettelse trykker du på knappen indstillinger og under systemfejl fjerner du fluebenet i Genstart automatisk...)
hvad fortæller den så (systemlog eller den blå skærm)
Avatar billede lowyloas Nybegynder
01. marts 2007 - 12:32 #2
Der kommer ingen blå skærm.. Den genstarter bare..
Men hvordan ser jeg system log ?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2007 - 13:50 #3
Overvej om det her kunne være en løsning http://www.helgec.dk/pagefil.html
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. marts 2007 - 14:42 #4
systemlog: højreklik på denne computer - vælg administrer - eventlog
Avatar billede lowyloas Nybegynder
01. marts 2007 - 16:27 #5
Ja der er ingen Fejl der in..
Så aner det virkelig ikke kan det være min harddisk der er ved at være færdig ?
Helgac.. PÅ hvad ?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2007 - 19:50 #6
"Helgac.. "Mit profilnavn er "helgec" - "PÅ hvad ?" Dit problem