Avatar billede wormsk8 Nybegynder
28. februar 2007 - 20:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afvikling af Diablo II

Hej Eksperter,

Jeg kører MacOS 10.4.8 og vil gerne spille Diablo 2, men når jeg smider cd'en i og åbner installsions filen, beder mit system om noget Classic. Det virker umiddelbart ikke? En der kan give mig et par fif, til hvordan jeg får mit spil installeret?

På Forhånd Tak,
Kasper W. Andersson
Avatar billede egonspock Seniormester
28. februar 2007 - 20:32 #1
Du skal nok have en native OS X installer fra denne side: http://www.blizzard.com/support/?id=adt0387p#OSXNative
Avatar billede egonspock Seniormester
28. februar 2007 - 20:34 #2
Jeg er ikke klar over om du derefter skal have en patch fra samme side, men lidt længere oppe, men det finder du måske ud af :-)
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
01. marts 2007 - 08:46 #3
Er lige i skole, men prøver når jeg kommer hjem - så får du points.. Deal?
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
01. marts 2007 - 08:54 #4
Du får bare points nu, håber det virker.. :)
Avatar billede egonspock Seniormester
01. marts 2007 - 17:46 #5
Hvis ikke siger du blot til, så leder vi lidt længere :-)