Avatar billede simon2000 Nybegynder
28. maj 2001 - 14:22 Der er 18 kommentarer

Jeg skal have et grafikkort!!!

Jeg har en 1333mhz, 256sdram,a7v133, 5400rpm hardisk. nu vil jeg gerne have et grafikort som jeg kan yde optimalt med en 17 tommer skærm. Prisen skal ligge mellem 0-1500kr, og det SKAL være agp!! Hvad skal jeg købe!!
Avatar billede groggy Nybegynder
28. maj 2001 - 14:30 #1
Et Geeforce 2 eller et Geeforce 2 MX. Geeforce 2 ligger dog typisk et par hundrede over din højestepris.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2001 - 14:30 #2
Ati Readeon eller GF2 MX
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
28. maj 2001 - 14:39 #3
Geforce 2 MX vil jeg foreslå :)

http://www.eksperten.dk/spm/76444
Avatar billede simon2000 Nybegynder
28. maj 2001 - 14:40 #4
Jeg har lige et relevant spørgsmål til jer. Jeg overvejer at købe Geeforce2 MX. Er der forskel på om man køber asus Geeforce 2 Mx eller et andet mærke med Geeforce 2 mx.

Vh Trivial
Avatar billede milo Nybegynder
28. maj 2001 - 14:42 #5
simon, du får mere respons hvis du opretter dit eget spg.
Avatar billede groggy Nybegynder
28. maj 2001 - 14:43 #6
Der er forskel på de forskellige kort. Nogle kører med DDR ram andre med SD. Der er typisk også en lille forskel i ydelsen og i prisen.

Jeg har et Asus V7100, og kan kun anbefale det. Det er stabilt og hurtigt... :)
Avatar billede groggy Nybegynder
28. maj 2001 - 14:44 #7
milo >> Det er den samme... :)
Avatar billede omaly Nybegynder
28. maj 2001 - 14:52 #8
Det kan sagtens lade sig gøre at købe et Geforce til under de 1500 kr som du vil give, specielt hvis du overvejer at købe brugt! Jeg har købt brugt mange gange, og kan kun anbefle det, da der er mange penge at spare :o)
Avatar billede groggy Nybegynder
28. maj 2001 - 14:56 #9
omaly >> Tjae, så godtager man vel også visse risici. Jeg bryder mig personligt ikke om at købe brugt hardware, da det trods alt er noget skrøbeligt noget. Og man ved aldrig hvordan det er blevet behandlet før.
Avatar billede buffas Nybegynder
28. maj 2001 - 15:02 #10
jeg læste en test af Geforce2 MX og Geforce2 GTS (DDR ram) jeg kan ikke huske hvor jeg læste den eller hvad der helt præcist stod i den, men jeg kan dog huske at Geforce2 GTS var en del hurtigere/bedre end Geforce2 MX - prøv at finde nogle benchmarks! - jeg selv har et ASUS Geforce GTS DELUXE, på www.shg.dk har de et ASUS Geforce2 GTS med 32 mb DDR ram for 1645 kr -  eller hvis du ikke vil give så meget så har de under ugens tilbud et Geforce2 MX-200 med 64 MB ram til 899 kr.
Avatar billede omaly Nybegynder
28. maj 2001 - 19:11 #11
groggy>> Nogle risici er sommetider værd  at tage, personligt her jeg kun følt mig snydt en enkelt gang, hvad sælger så syntes er jo svært at sige, men hvis vi begge føler vi har lavet en god handel, så er alt jo godt. <br><br>

Simon2000>>Nå men for at komme til sagens kerne, hvis du er træt af at købe brugt, så kan du få et Daytona GeForce2 GTS Pro til 1299,- på www.compumail.dk
Avatar billede lede Nybegynder
31. maj 2001 - 06:38 #12
Lige et alternativ
De nye Kyro og Kyro II kort fra Hercules, er blevet testet af flere til at yde mere end Nvidia kortene til langt lavere pris.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2001 - 14:38 #13
Hvad med at lukke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:00 #14
hvad med at lukke?
Avatar billede omaly Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:02 #15
Ja, god idé, hvad med at lukke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:26 #16
Hvad med at lukke??
Avatar billede groggy Nybegynder
12. maj 2002 - 13:51 #17
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede fcs Novice
10. november 2002 - 14:21 #18
Simon2000>> Husk at lukke dine gamle spørgsmål - dety mindste man kan gøre er at dele point ud til dem der har forsøgt at hjælpe. Sker dette ikke indenfor 48 timer deaktiveres din bruger.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin