Avatar billede slatzh Nybegynder
25. november 1999 - 15:26 Der er 12 kommentarer

High Score

Kan det lad esig gøre at lave en high score i et javascript? Hvordan gør man min side "http://www.slatzh.subnet.dk" der ligger spillet ping pong. High score scriptet skal man når man får top score kunne skrive sit navn og de 3 der har fået højst antal point vises på et eller andet sted på min side. Så man kan se hvem der fører
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. november 1999 - 15:42 #1
Du kan ikke med JavaScript gemme noget - herunder en highscore -
på serveren. Dertil kræves PHP, ASP, CGI eller lign.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
25. november 1999 - 15:56 #2
Ja det er rigtigt. I øvrigt fedt design i Explore, men prøv at teste i Netscape (der går den helt amok).

skjoldet
Avatar billede slatzh Nybegynder
25. november 1999 - 15:59 #3
<erikjacobsen
Det var dog ærgeligt, for subnet sever en kan ikke køre asp php cgi i øjeblikket!
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 17:28 #4
slatzh>> man kan stadigvæk havde asp filer liggende på webhostme.com  og hente dem derfra  ikke  (;

Andreas
Avatar billede slatzh Nybegynder
25. november 1999 - 17:36 #5
Jo det det var jo også en mulighed. Det kunne være man skulle prøve.
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 17:40 #6
find et script  og jeg vil gerne hoste det hos mig for de 99 point  (;

Andreas
Avatar billede slatzh Nybegynder
25. november 1999 - 17:46 #7
Det lyder godt, jeg finder lige ud at noget....
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 17:52 #8
ok  send mig  et par linjer på  andreas@crush.dk eller icq:8636555
Avatar billede slatzh Nybegynder
25. november 1999 - 17:53 #9
okay...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. november 1999 - 20:43 #10
jeg vil bare sige, se at lave en ordentlig clock funktion i dit spil!!!!

det er ikke til at styre på min PIII 560 med TNT2 Ultra Deluxe, du kan knap nok se bolden inden den er røget ned
Avatar billede slatzh Nybegynder
25. november 1999 - 20:50 #11
<cyberesben
Blære mås :)
Jeg skal se hvad jeg kan gøre.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. november 1999 - 21:03 #12
det var ikke for at blære mig, det var blot for at sige at dit spil ikke virker så godt som det kunne