Avatar billede ahrensberg Nybegynder
27. februar 2007 - 22:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på MSN

Hej alle

Hvorfor sker der mærkelige ting i min MSN når jeg indsætter følgende tekst i mit personlige meddelelses felt:

tàÙå|RƒÇ¸¶Nµ¬Jr˃½=3‚³sÎ ãÔ…Žî9ô蘥Šæ¯‹y/\œÈ

Når jeg sætter teksten ind, lukker messenger ned, og efterfølgende kan jeg ikke umiddelbart logge ind?!
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
27. februar 2007 - 22:15 #1
Det er desuden Live Messenger.
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
28. februar 2007 - 12:03 #2
Flere point...
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
01. marts 2007 - 18:54 #3
Fandt frem til fejlen.

Det er ikke tilladt at have tegnet '' i sit personlige meddelelses felt. Tegnet kan dog heller ikke gemmes i feltet alene, men omklamres dette af f.eks. punktummer ".." og indsættes i det personlige felt, går det først helt galt. Du kan ikke logge på messenger igen, og en gennemsøgning af registreringsdatabasen eller geninstallation af MSN hjælper ikke.

Du kan dog slette den skjulte mappe 'real' liggende under:

C:\Documents and Settings\[dit brugernavn]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\[din messenger e-mail]\

... hvorefter du igen kan logge ind.

Meget irriterende fejl! ;o)