Avatar billede dengalespuler Nybegynder
27. februar 2007 - 19:19 Der er 11 kommentarer

Reperation af Harddisk!

Hejsa.

Jeg er DJ og har samlet musik i 12 år og producerer selv, og min "musik" harddisk er lige gået død. Den vil ikke køre uanset hvad jeg gør så drejer skiverne ikke rundt!

jeg vil høre om der er nogen i i jylland eller omkring Århus som kan fixe den for mig, jeg skal nok komme ud med den og vil betale 1000 kr på stedet for at få den lavet + det støreste antal point der er muligt!

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe da det eller er MANGE års arbejde der går ned i kloarken!

Mvh
Morten
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 19:27 #1
du har ikke haft den åbnet vel ? (siden du ved skiverne ikke kan køre rundt)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 19:27 #2
Jeg har i den sidste måned hjulpet 2 andre musikere (med succes) så jeg vil da gerne prøve. Du må selv om vi skal køre en lang triviel "howto" her på eksperten eller du vil vælge at ringe til mig, du kan finde mit tlf. nr. under min profil
Avatar billede zypher212 Nybegynder
27. februar 2007 - 19:56 #3
Hvis ikke helgec kan hjælpe er der firmaer som danske Ibas der kan genskabe tabt data. Det koster kassen, men er den eneste vej ellers.

Jeg vil undlade at fortælle dig at det er dumt at holde 12 års arbejde på een disk. ;)
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
27. februar 2007 - 20:07 #4
Screem brille: Nej jeg har ikke haft den åbnet, men kan høre den ikke "snurre" altså der sker intet når den bliver tændt.

Helgec: det er ikke et software problem, eller et tidslutnings problem, det er et problem med selve harddisken, den "tænder" ikke altså den drejer ikke rundt, mener du stadig du kan hjælpe ?

zypher212: nej det behøver du ikke forælle mig ;-D

Mvh
Morten
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 20:11 #5
Hvis du er sikker på at disken virkelig står stille så kan jeg ikke hjælpe, men jeg kan hjælpe med et program der fastslår om disken nu også står bomstille. Hvis du ikke har hørt mislyde før cracket ville jeg nok tænke i et andet print
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 20:15 #6
hvilken model er disken ? (og gerne hvad der står på printet af numre, så skal jeg se om jeg har sådan en disk)
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
27. februar 2007 - 20:23 #7
Helgec: jeg er 100% sikker på at den ikke køre, den spinner slet ikke. jeg har en USB enhed så jeg kan boote den fra skrivebordet så er 100% sikker på at den ikke drejer Desværre....

screem brille: det er en seagate barracuda 7200.8, 250 Gb s/n 3nd1vs4j model st3250823a P/N 9y7283-301

skal i bruger mere info så skriv endelig. hvis nogen kan lave den så bare sige jeres pris!
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 20:27 #8
du kan kontakte mig på screem_brille@hotmail.com har print til ovenstående model.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 20:37 #9
Kan disken hverken ses i BIOS eller i diskhåndtering??
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
27. februar 2007 - 20:47 #10
Helgec: nej, det kan den ikke! den laver ikke de der "opstarts" kliks.

screem brille: har sendt mail
Avatar billede screem_brille Novice
27. marts 2007 - 02:19 #11
har ikke hørt noget fra dig ?