Avatar billede rasta123 Nybegynder
27. februar 2007 - 19:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB stick partition

Hey alle

Håber i kan hjælpe mig..

Jeg er ikke helt klar over, om jeg skriver denne i det rigtige forum, men hvis ikke, håber jeg at en mod'er vil flytte den.

Forleden, da jeg skulle geninstallere windows (Og derved slette alle partitioner og oprette nye), kom jeg til at være lidt for hurtig.

Jeg kom nemlig også til at slette partitionen på den memorystick, som sad i USB porten.

Jeg har brug for at kunne "recover" partitionen eller i det mindste det data, som lå på sticken.

Har tjekket i diskpart og partition magic. De kan ikke se memorysticken. Men windows kan godt, men siger at den skal formateres, hvilket jeg selvfølgelig ikke har gjort.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 19:23 #1
Avatar billede rasta123 Nybegynder
27. februar 2007 - 20:24 #2
Mange tak.. Det virkede som det skulle..

Jeg brugte den der photorecovery.. Men filtyperne er meget begrænsede.. F.eks. har den ikke .xls filer.. Er der en nyere version som kan det, eller et andet program?

Husk at smide et svar.

-Thomas
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 20:43 #3
getdataback finder alle filtyper
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 20:52 #4
Hvis du ikke har disablet noget under "file option" burde "xls filer" også være fundet. Da du nu har reddet dine data prøv så at gendanne partitione der er store chancer for at det lykkes og så er alt jo ved det gamle - guide på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html