Avatar billede saviola Nybegynder
27. februar 2007 - 08:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere spil

Jeg har lavet en byg-selv PC - og umiddelbart kører den glimrende. Men der er en del spil jeg ikke kan installere - enten fryser installationen eller så kommer der fejl.

Har prøvet følgende:

Kan godt lægge indholdet af en CD over på harddisken - så CD-drevet virker OK (måske)- men kan ikke køre installation herfra eks. WoW
Har testet RAM og får ingen fejl.
Har opdateret BIOS.
Har downloadet de nyeste drivere.
Har kørt scandisk og diskfrag.
Har kørt RegClean.
Har prøvet med andet CD-rom drev.

Er der nogen der har haft lignende problemer og har løst det ?
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 09:09 #1
hvad melder den af fejl ?
Avatar billede saviola Nybegynder
27. februar 2007 - 09:11 #2
på counterstrike kommer den med en error 1335 og på WoW stopper installationen bare og kommer ikke videre
Avatar billede saviola Nybegynder
27. februar 2007 - 09:38 #3
at sætte /MAXMEM = 256 i boot.ini skulle hjælpe - prøver det senere idag.
Avatar billede onkelbt Nybegynder
27. februar 2007 - 10:26 #4
Avatar billede saviola Nybegynder
27. februar 2007 - 10:54 #5
Kan godt lægge indholdet af en CD over på harddisken - så CD-drevet virker OK (måske)- men kan ikke køre installation. Har Win XP SP 2 så Windows Installer Engine skulle være i systemet.
Avatar billede saviola Nybegynder
13. marts 2007 - 09:39 #6
Er det dårligt karma at lukke den her når der ikke kommer svar ?