Avatar billede aeae Nybegynder
27. februar 2007 - 00:01 Der er 11 kommentarer

Bliver smidt af netværket

Hej
er der nogen der kan hjælpe, jeg har en et tråløsnetværk, jeg har et par bærbare koblet til (ibm x31 og t41, begge med XpPro på), dog så sker det at jeg bliver smidt af og kort efter bliver forbindelsen oprettet automatisk igen.
Jeg har en netgear wireless router, gigabit edition, WNR854T
Avatar billede robotten Praktikant
27. februar 2007 - 09:53 #1
Ibm t4x serie kan godt være sær mht. trådløs netværk, hvis du ikke bruger deres egen Acess connection. Gør du dette?
Avatar billede aeae Nybegynder
27. februar 2007 - 14:37 #2
jeg bruger ikke´deres egen Access connection på nogen af bærbarerne
Avatar billede robotten Praktikant
27. februar 2007 - 14:47 #3
Prøv at installere dette. Har oplevet efter installtion af Access Connection, hopper den lige på som en mis :)

Men det er mystisk,l hvorfor Windows eget ikke virker på disse modeller.
Avatar billede aeae Nybegynder
28. februar 2007 - 13:35 #4
Sorry men det virker ikke
Avatar billede robotten Praktikant
01. marts 2007 - 12:50 #5
Ved, at der er mange spørgsmål omkring dette problem her på eksperten. Så kan kun opfordre til at søge på disse.
Avatar billede robotten Praktikant
05. marts 2007 - 10:35 #6
Fundet ud af mere?
Avatar billede aeae Nybegynder
05. marts 2007 - 15:59 #7
nej, jeg har ikke fundet ud af noget mere.
jeg tror at problemet er nok at den router som jeg har køre 802.11n standard, og det er det der er årsagen til probelmet.
Avatar billede robotten Praktikant
07. marts 2007 - 14:53 #8
ikke mere hjælp, førend du får ryddet op!
Avatar billede aeae Nybegynder
11. marts 2007 - 01:56 #9
godt
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2007 - 10:16 #10
Jeg fik ikke forklaret mig ordentligt. Du skal rydde op i dine åbne spm. Der sidder en masse brugere og afventer feedback.
Avatar billede robotten Praktikant
18. marts 2007 - 09:37 #11