Avatar billede thomze Nybegynder
26. februar 2007 - 23:48 Der er 1 løsning

Hp Ipaq HX2490 + WiFi

Jeg har et problem med at komme på nettet på min skole.
Det kører over en "captive portal" så alt jeg skal gøre er at connecte til det trådløse net, som ikke er sikret.

Når så jeg vil ind og åbne min browser for at logge ind, får jeg en fejlkode. Vi havde samme problem med at få en windows vista maskine på netværket, men det var så fordi den ikke havde SSL 2.0 aktiveret standard, men blot 3.0.

Kan dette være samme problem? og i så fald hvor aktiverer man det / enforcer man 2.0 på pda'en.
Avatar billede thomze Nybegynder
09. marts 2008 - 00:19 #1
dum dum.. er fixet