Avatar billede catanha Nybegynder
26. februar 2007 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dele af billede som tekst?

Hej Eksperter.

Er det muligt at bruge dele af et billede som et tekstfelt, uden at bruge tabels osv. Fx via ImageReady?
Avatar billede roenving Novice
26. februar 2007 - 23:26 #1
Øeh, wha ?-)

-- man kan selvfølgelig have elementer med billeder i både ved siden af hinanden, under hinanden og bag ved hinanden samt dele noget op ved at bruge billed-slices som baggrundsbilleder, men hvad vil du ?o]
Avatar billede catanha Nybegynder
18. marts 2007 - 10:20 #2
Svært at sige... Har bare brugt imageready til at slice det...
Avatar billede catanha Nybegynder
19. marts 2007 - 16:43 #3
lukker