Avatar billede ffshock Nybegynder
28. maj 2001 - 11:46 Der er 1 kommentar

Skide ping..........(til alle med Esbjerg Esenet)

Hejsa...håber virkelig der er andre derude...med dette skod net. Nå, men jeg ville bare høre om jeres ping også hoppede op på 1000 og 500 og så normalt...og så op igen.....altså i f.eks. counterstrike....????

Jeg hader d......

kan man fixe det?

Jeg snakkede med udbyderen...og de siger at de ikke har gjort noget.....og det virkede altså fint for en lille uge siden...og det har det gjort i lang tid....men nu er det hele fucked.....flad.

Please hjælp hvis nogen kan.

Det skal lige siges, at man sidder bag en firewall her på Esenet, og desuden har man ikke sin egen ip. Men det kommer snart. Så alle der har esenet, har egentligt den samme ip.
Avatar billede larious Nybegynder
18. november 2003 - 15:30 #1
det er nok ikke rigtigt noget at gøre ved det... det lader til at i er mange om at dele samme forbindelse.. det er nok derfor din ping stiger så kollosalt.. tror ikke der er noget at gøre ved det, kan ikke kommer på noget pt. du kan gøre for at det skulle kunne sænke din ping..