Avatar billede kimharremoes Nybegynder
26. februar 2007 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min mus "fryser",

Min musepil fryser eller rykker sig uden at jeg bevæger musen, det sker typisk på skrivebordet lige når det er kommet frem, det sker sjældent når jeg er ude i diverse programmer, når det sker skal musen lige bevæges nogle gange og så kan den igen. Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede -blah Nybegynder
01. marts 2007 - 07:31 #1
Prøv eventuelt at geninstallere driverne til musen, eller måske finde nogle der er nyere. Kan også være selve musen der har fået en fejl.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
01. marts 2007 - 23:43 #2
Jeg har prøvet et par forskellige mus, men problemmet er det samme og jeg har ikke driverne til musene.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
05. marts 2007 - 16:04 #3
Problemet er løst, jeg har fået en mus med USB-stik, det hjalp.