Avatar billede cyruse Nybegynder
25. februar 2007 - 17:51 Der er 5 kommentarer

Hvorfor vises mine include ikke?

Hej jeg har et spørgsmål. Jeg har siddet og leget med include filer og det virker fint på min egen Apache server. men når jeg uploader det hele til DBhome hjemmeside crap så vises det ikke. ligeledes med cybercity's hjemmeside halløj.. min index fil ser sådan ud:

<html>
<head>
<title>Velkommen</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<link href="style2.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>
<div id="main">
<div id="banner">
    <?php
        include("banner.php");
    ?>
</div>

<div id="menu">
    <?php
        include("menu.php");
    ?>
</div>

<div id="center">Forside

  </div>

</body>
</html>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2007 - 17:55 #1
De understøtter vel ikke PHP.
Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. februar 2007 - 18:03 #2
Hej cyruse. Ved ikke om det har nogen indflydelse, men prøv at skrive den i den her rækkefølge.

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style2.css">
Avatar billede brinck10 Nybegynder
25. februar 2007 - 18:04 #3
Ups, undskyld. Er trær efter at have lavet 5 timers blækregnin. Lyt til erikjacobsen har plejer at have ret ;)
Avatar billede leif Seniormester
25. februar 2007 - 18:06 #4
Avatar billede cyruse Nybegynder
25. februar 2007 - 18:37 #5
jeg tænkte nok det var noget med at de ikke understøtter det... irriterende