Avatar billede mikand Nybegynder
25. februar 2007 - 16:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Enheden kan ikke starte- kode 10

Hej.
Har et problem. Har en bærbar computer, en der er sat sammen af en uprofessional. Den har virket upåklageligt, men da jeg formateret den og installeret win xp home, virker lyden ikke!
Har prøvet mange ting, fjernet driveren og installeret en ny. Været inde i Bios.

Kan simplethen bare ikke få det til at virke.

Mvh mikand - ny bruger
Avatar billede mikand Nybegynder
25. februar 2007 - 16:45 #1
Den installer en "c-media AC97 audio device", men den driver virker ikke.
Mit motherboard er "Gericom n32as1"

Hvis jeg installere "Realtek AC97" siger den hardware virker, men den spiller bare ikke noget lyd, også selvom jeg sætter eksterne højtaler til..
Avatar billede mikand Nybegynder
01. april 2012 - 18:42 #2
????