Avatar billede hebsbebs Nybegynder
25. februar 2007 - 14:51 Der er 1 kommentar

Problemer med Initializering af DV cam. i Cyberlink PowerDirector

Jeg har installeret Cyberlink PowerDirector 5 Premium på min Vista Ultimate, samt den nyeste Cyberlink Vista update til dette program.
Programmet starter fint op, men når jeg trykker på Capture menuen og programmet begynder at søge efter mit Sony DCR-TRV30E DV kamera, kommer denne meddelelse:
VSfilter error
DirectVobSub: IPersistStream is no longer supported

Jeg ´trykker OK til dette og kommer så til den Capture screen, hvor jeg burde kunne se indholdet fra mit kamera.
Der er bare sort skærm, men på mit videokamera LCD kører filmen fint.
Jeg kan også styre REW/FF, Play og Stop på skærmen - MEN INTET BILLEDE.

Hvad kan jeg gøre ?

Jeg har også installeret Divx Codecs, den nyeste.
Avatar billede hebsbebs Nybegynder
25. februar 2007 - 16:51 #1
Har klaret  - downloadede VobSub fra Divx.com og installerede denne. Virker super.