Avatar billede kmanse Nybegynder
24. februar 2007 - 17:58 Der er 9 kommentarer

Finde trådløst netværk?

Da jeg slukkede min computer igår, var der intet galt. Men idag kan den ikke finde det trådløse netværk. På min bærbare er der ingen problemer, men min stationære, kan altså ikke finde netværket mere. Hvad kan der være galt??
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 15:35 #1
har du prøvet at slukke og tænde for din trådløse AP/router
Avatar billede kmanse Nybegynder
25. februar 2007 - 15:36 #2
Ja, det har jeg prøvet.uden held :( Jeg kan også finde andre netværk i området, men bare ikke mit eget..
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 15:39 #3
Køre din stationær også trådløst? hvis ja så slet det fra den bærbar også prøv at sætte det trådløse op igen.
Avatar billede kmanse Nybegynder
25. februar 2007 - 15:40 #4
Den kører trådløst, ja. Har prøvet at slette og installere det trådløse netkort igen. Men også uden held :(
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 15:41 #5
prøv at slette netkortet helt også indstallere det igen.
Avatar billede kmanse Nybegynder
25. februar 2007 - 16:15 #6
Det hjalp heller ikke.. Er ved at blive en smule frustreret nu :)
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 16:40 #7
Det kan jo altså være gået i stykker
Avatar billede kmanse Nybegynder
25. februar 2007 - 16:44 #8
Det har jeg også overvejet, men så er det bare en smule mærkeligt, at jeg godt kan se de andre trådløse netværk, der er i området?
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 16:52 #9
Humm så lyder det lidt mystisk... så ville jeg resette hele netværket også sætte det op igen forfra også se om det hjælper (på alle comptuere)