24. februar 2007 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler theme maker til Nokia 6230i

Hej eksperter !!

Jeg kunne godt tænke mig at lave mit eget theme til min Nokia.

Jeg har tjekket google, men finder en masse hvor jeg skal oprette mig som bruger på nettet... Det ville jeg gerne undgå, men har ikke rigtig fundet nogen links der virker !!!

Kender I nogle programmer der styrer ?? :-)

Jeg har Nokia PC Suite installeret, men den kan ikke bruges i denne forbindelse!!

MVH
Jesper
24. februar 2007 - 15:06 #1
Nå ja... det jeg behøver er at ændre baggrunden + ringetoner - sms-toner osv... Behøver ikke lave nye ikoner !!!
14. marts 2007 - 11:00 #2
lukker