Avatar billede the-ghost Nybegynder
24. februar 2007 - 13:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Updatering

Jeg et mærkeligt problem vedr når jeg får af vide der er updateringer, så trykker jeg jo på den og ber den om at installer de nye ting.

Problemet er så efter den har updateret computeren. går der ca 10 min så siger den igen at der er updateringer og de samme igen.

Kan ikke lige se hvad der er sket, håber i kan hjælpe.
24. februar 2007 - 15:23 #1
... prøv at manuelt gå til WindowsUpdate
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da
og følg guiden der ...
Avatar billede the-ghost Nybegynder
24. februar 2007 - 17:00 #2
Det virker heller ikke det har jeg prøvet der står kun mislykkes ved de updates der er...
08. juni 2007 - 17:57 #3
(Lige ved at glemme denne *S* - er det stadig aktuelt ? - er blevet klogerer siden da ...)
Avatar billede the-ghost Nybegynder
08. juni 2007 - 20:44 #4
nops det hjalp ikke, men har bare valgt at be windows stoppe med at give mig mulighed for at downloade updates
09. juni 2007 - 12:06 #5
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Flush DNS
Flush icons
Process Idle Tasks
Reinstall Automtic Updates service
Reinstall BITS
Reinstall Defrag
Reinstall Help and Support service
Reinstall System Restor
Reinstall Windows Firewall
Reinstall WMI/WBEM
Repair permissions
Repair/reintstall IE
Reset Help and Support service
Reset networking interfaces
Reset Time service (W32Time)
Reset WMI/WBEM
SFC purge
SFC scan

Fortæl bagefter om det har hjulpet.
Avatar billede the-ghost Nybegynder
09. juni 2007 - 18:23 #6
det virked sku, er der en forklaring på hvad jeg måske havde gjort forkert engang eller skal man bare kører den igen hvis det sker igen. husk dit næste indlæg skal værer svar ;)
Avatar billede the-ghost Nybegynder
09. juni 2007 - 18:24 #7
glemte lige Takker mange gange
10. juni 2007 - 14:12 #8
Ping...

(Det var et [svar]...)

Det er formegentlig [Reinstall Automtic Updates service] som gjorde udslaget...
Avatar billede the-ghost Nybegynder
11. juni 2007 - 13:55 #9
godt der er nogle som kan kludre ens problemer ud ;) takker og god sommer