Avatar billede batz Nybegynder
24. februar 2007 - 10:35 Der er 5 kommentarer

utorrent stopper alt internet

Her inde for det seneste stykke tid, er mit internet gået ned hver gang jeg har prøvet at downloade fra utorrent, har prøvet at bruge andre  bittorrents programmer, men det er ved dem alle det sker ved. Alle andre computer på netværket går også ned. Mit internet virker fint, hvis jeg bare sidder og surfer rundt på internettet, så kan da have noget med at jeg overbelaster min router, og skal ud og invistere i en ny?
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 10:46 #1
måske skulle man bare købe programmer istedet for at hente dem på de steder... ofter er der (hvad jeg har hørt) virus spam og manglende program dele pga crack versioner mv. ikke for at være hellig, men men men.. k
an du hente fra andre filer fra andre sider,så har utorrent nok en FAQ.
Hvilken router er der tale om? hvordan er den sat op?
Du kan ikke overbelaste din router, hvis det der ellers er en nyere udgave. de kan håndtere så meget data som du sikkert ikke kan få igennem på din linie.
Avatar billede Skoven Praktikant
24. februar 2007 - 11:27 #2
svart: Mange alm. download-sider bruger utorrent til at distributere deres filer for derfor at minske presset på deres egne servere - så utorrent er ikke lig med hentning af ulovlige filer (som mange tror!)!

Hvilken firewall har du indstalleret (hvis nogen) og hvilke indstillinger har du i utorrent (under connection f.eks.)? Din upload må ikke stå for højt, for det "smadrer" din internetforbindelse.
Avatar billede Skoven Praktikant
24. februar 2007 - 11:29 #3
hvilken router har du? uTorrent laver RIGTIG mange forbindelse sammentidig og det kan din router måske ikke klare.
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 23:13 #4
taget til følge :-) tak for tips
Avatar billede jimmydk Nybegynder
30. juli 2007 - 20:39 #5
Kig på din opload, den er som std. sat til max.

Hvis du har en 512 opload ville jeg sætte den til ca. 15 - 20 stykker, så kan du surfe videre mens det køre