Avatar billede wetdog Nybegynder
24. februar 2007 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Promise SATA150 TX2plus - kan ikke aktivere disken

Hej

Jeg har lige installeret Vista Home Premium og det kører meget godt.

Problemet er at jeg ikke kan finde min SATA disk. Den er ikke i stifinder og i diskhåndteringen står den som offline og kan ikke aktiveres da jeg derfra kun har mulighed for at konvertere til grundlæggende disk.

Der er ingen fejl i enhedshåndteringen. Har prøvet DISKPART men her får jeg denne fejl når jeg forsøger at sætte den til online:

"DiskPart fandt en fejl under online-sætning af objekterne i den pakke, der er knyttet til den valgte disk"

Hvad skal jeg stakkel dog gøre?
Avatar billede wetdog Nybegynder
24. februar 2007 - 10:30 #1
lidt specs:

Motherboard: Aopen AX4PE Max - Chipset Intel 845PE
Promise SATA PDC20375

Promise SATA Console SCSi-processor
Windows Promise SATA150 TX2plus IDE-controller

Disk: Maxtor 6 y200M0 SCSI Disk Device
Avatar billede wetdog Nybegynder
25. februar 2007 - 21:59 #2
er gået tilbage til XP