Avatar billede nilu72 Nybegynder
23. februar 2007 - 19:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Iframe og refresh

Jeg har udviklet en hjemmeside hvor jeg benytter en iframe, hvori der bliver vist et dynamisk indhold.

Der er det ved, at når man refresher siden, så skifter indholdet af iframen da det er dynamiske data. Dvs. at indholdet skifter til en default værdi som vises første gang man kommer ind på siden. Jeg vil gerne undgå at indholdet i iframen skifter når man refresher siden. Er det mon muligt, evt. ved at benytte et lille script?
Avatar billede keysersoze Guru
23. februar 2007 - 19:35 #1
hvis siden refreshes bliver iframes naturligt nok også refreshed og det kan du ikke undgå. En vej uden om er måske at gemme en session med link/id/indhold/whatever som så vil gøre at indholdet i iframen vil blive det samme bagefter igen.
Avatar billede nilu72 Nybegynder
26. februar 2007 - 18:23 #2
Ok tak for svaret :-)
Avatar billede keysersoze Guru
26. februar 2007 - 19:45 #3
så derfor vælger du at beholde point?
Avatar billede nilu72 Nybegynder
26. februar 2007 - 20:19 #4
Nej men var overbevist om at jeg havde givet point. Prøver igen, ingen sure miner vel...
Avatar billede nilu72 Nybegynder
26. februar 2007 - 20:22 #5
Kan se at svaret er accepteret...Hvad skulle der være gået galt..
Avatar billede keysersoze Guru
26. februar 2007 - 22:40 #6
du har givet pointene til dig selv
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. marts 2007 - 21:35 #7
nilu72 du er kommet til at acceptere dit eget svar. Du kan lave et ny spørgsmål og skriver "point til keysersoze" og så lige lavet et link til dette spørgsmål samt omvendt og så skal du lige lade keysersoze svare i det nye spørgsmål og så give point på den måde.

eagleeye / coadmin
Avatar billede snowball Novice
09. marts 2007 - 12:21 #8
keysersoze: Hvis du ikke har fundet ud af det, så kan du hente dine point i  http://www.eksperten.dk/spm/766321 :)
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2007 - 12:37 #9
tak :)