Avatar billede kjaersgaard Praktikant
23. februar 2007 - 16:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar uden OS

Hej
Er det bare mig der ikke har fulgt med eller hvad.
Kan man overhovedet købe en bærbar uden OS ?
Hvorfor er det lige at der ALTID er istalleret OS, når man køber en bærbar - nogen der ved det ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. februar 2007 - 17:02 #1
Det er da muligt: http://www.version2.dk/artikel/1442 nævner "både Zitech, Laptop4U og Zepto leverer computere uden Windows"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. februar 2007 - 17:03 #2
Det skulle også være muligt hos Dell, men kun hvis man ringer til dem. Vistnok også på version2.dk i dag.
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
23. februar 2007 - 17:49 #3
Hmm ja fik løftet sløret for Microsoft skatten, når man så tænker på hvor mange husstande der har 6 licenser til et MS OS og kun har 3 computere. Ja og fandt også ud af at men jo så må købe der hvor der ikke er MS skat på.
Lav et svar hvis du vil have point. Fandt faktisk ud af på Edbpriser at man kan få flere bærbare uden OS.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. februar 2007 - 18:19 #4
Jeg samler slet ikke åp point, tak. Vent evt. åp flere indlæg, eller svar selv, accepter eget svar. Og så kan du supplere listen ovenfor, så flere for gavn af din undersøgelse ;)
Avatar billede kjaersgaard Praktikant
18. august 2010 - 13:27 #5
Luk