Avatar billede runemj Nybegynder
23. februar 2007 - 11:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slette Hp recovery fil?!

Hey, her for nyligt at anskaffet mig en HP bærbar hvori der lagde Windows XP plus andet software. der fulgte ingen installation cdrommer med, men istedet ligger installationen på et selvstændigt drev (D:) som også hedder "HP recovery". Da jeg havde installeret programmerne fik jeg muligheden for at brænde nogle vigtige filer ud på dvd'er, hvilket vist var ret vigtigt?! (3 stk) Uden at vide hvad det gjorde godt for gjorde jeg det. Men er de data jeg har brændt ud de samme som ligger på D-drevet? I så fald kan jeg vel ligeså godt slette den "Recovery" fil der ligger på harddisken og fylder godt Håber der er nogen der har erfaring med køb af HP integreret med xp? kan bare ikke passe at man skal bruge 9 gb plads til at have en sådan fil til at lægge?
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2007 - 11:34 #1
Har du lavet de 2 DVD som du skal ?
Avatar billede runemj Nybegynder
23. februar 2007 - 11:44 #2
ja jeg brændte 3 stk dvd'er..
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2007 - 11:58 #3
Så har du lavet dine recovery DVDer og så kan de slette det!
Avatar billede runemj Nybegynder
23. februar 2007 - 12:21 #4
ok kanon!.. men forstår ikke helt hvordan jeg får det fjernet. Den eneste fil der er synlig på drevet er et "hængelås-ikon" der hedder 'recovery'. denne fil fylder 284 kb.. men når jeg går ind under egenskaber for selve drevet står der 8.34 gb under 'anvendt plads'..
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 12:27 #5
Selv om jeg ikke ville fjerne omtalte partition så kan der gøres med "Gparted" http://www.helgec.dk/insert.html#GPARTED:
Avatar billede runemj Nybegynder
23. februar 2007 - 13:02 #6
jamen hvad er det der kompliceres ved at fjerne partitionen, hvis man har det brændt ud? forstår bare ikke logikken i at bruge så meget plads på dette? :)
Avatar billede runemj Nybegynder
01. september 2009 - 19:01 #7
hhhh
Avatar billede runemj Nybegynder
01. september 2009 - 19:01 #8
hhh