Avatar billede bamike Nybegynder
23. februar 2007 - 10:48 Der er 8 kommentarer

min fc5 køre phpen slow hjælp

min fc5 køre apache osv men når man loader en php fil går det max slow.. hvordan kan det være når min linux står på en fiber 10/10mbit forbindelse?

http://www.ka0z.dk/html/

som i kan se tager en evighed at loade noget
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. februar 2007 - 19:03 #1
Er det KUN php sider der er slow ?
Har du prøvet at lave et "alm" php dokument med lidt inhold og så se om det i så fald også går langsomt ?

Du bruger ikke linjen på anden upload ? Går ud fra det er full duplex linje så burde din download ikke have direkte indflydelse...
Avatar billede langbein Nybegynder
24. februar 2007 - 19:40 #2
Da ville jeg ha sjekket tilordningen i filen /etc/hosts

Det kan være at serveren så og si ikke finner seg selv og at den må gjøre eksterne dns oppslag som tar tid.

Alternativt så ville jeg oså sett på IP eller server name tilordningen i Apache sin konfigureringsfil.
Avatar billede bamike Nybegynder
26. februar 2007 - 15:03 #3
ja det kun når det er php :S html køre den hurtigt..
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. februar 2007 - 15:34 #4
Har du prøvet at lave en anden php side for at se om det er det samme...

f.eks. bare med
phpinfo();
Avatar billede bamike Nybegynder
26. februar 2007 - 15:44 #5
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. februar 2007 - 15:56 #6
Virker fint.. Og ganske kvikt..
Jeg ved ikke om det er det CS haløj eller måske bare generelt "dårligt" php kode der gør at den laver det nummer der..

Har du en database tilknyttet måske ??
Avatar billede bamike Nybegynder
26. februar 2007 - 16:10 #7
ja self.. alt er instaleret i cube panel.. den instalerer alt selv :)
men måske det fordi den kun har 7xx ram ? vi skal prøve her om et par dage at lave en server på en 3,2 med næsten 2gb ram :) om det er bedere
Avatar billede lassebm Nybegynder
13. september 2007 - 10:58 #8
lukketid ?