Avatar billede murdog Nybegynder
23. februar 2007 - 10:36 Der er 9 kommentarer

Kan ikke finde trådløst netværk

Hej håber i kan hjælpe mig!!

Jeg har haft trådløst netværk derhjemme med min bærbar, og det har virket fint i et års tid, men her for noget tid siden virkede det pludseligt ikke længere. Nu kan den slet ikke finde noget trådløst netværk, hverken hjemme eller på min skole hvor der også er trådløst netværk.
det skete bare fra den ene dag til den anden.
men jeg tror ikke det har noget med min router at gøre fordi min bror bruger den samme og han kan godt.
så nu bruger jeg bare et stik. men vil helst have trådløst

håber i kan hjælpe mig??
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
23. februar 2007 - 10:44 #1
Og du er 100% sikker på at dit netkort ikke er slået fra, slukket eller deaktiveret?
Avatar billede svart Nybegynder
23. februar 2007 - 10:44 #2
hvilken Laptop er det? du ved godt på næsten alle laptop's sidder der en kanp/skyder hvor du kan slukke for trådløse antenner.. kig evt på siden i bunden.. bagpanel foran på kanten!! tjek lige det
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
23. februar 2007 - 10:51 #3
eller din fn-knap og så en af f-tasterne
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 10:29 #4
ok.. håber du løst det
Avatar billede murdog Nybegynder
24. februar 2007 - 10:51 #5
Så er det sku ordnet,mange tak for hjælpen brian og svart.
jeg skulle sku bare trykke på den der knap på bærbaren, den knap havde jeg helt glemt
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
24. februar 2007 - 11:29 #6
;) godt nok ... Det kan jo ske...
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 23:11 #7
super ;-)
Avatar billede svart Nybegynder
27. marts 2007 - 10:17 #8
kunne du ikke lukke denne tråd?
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
27. marts 2007 - 12:57 #9
ja den er da ved at være lidt gammel :)