Avatar billede daxthevaks Nybegynder
23. februar 2007 - 02:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lyd lagger

ja ved ik helt hvordan jeg skal forklare det eller om det er oprettet det rigtige sted, Men til at starte med så begynde min computer at lagge i lyden når jeg så film nogle gange, Jeg troede bare at det var et codec problem, Men nu er den os begyndt at gøre det i ventrilo og i warcraft3..

Jeg har en core 2 duo 2.1 Ghz på et ASRock 775DUAL-VSTA bundkort med 1 Gb ddr2 ram så det kan umuligt være fordi den laver for meget.. Jeg har os prøvet at tjekke cpu forbrug når den gør det og den ligger på max 50%

Men det er som om at lyder forvrænger eller køre i slowmotion og samtidig lagger alt på min computer..

lidt mere info jeg har norton antivirus, Ad-Aware, windows pro helt opdateret

Mvh daxthevaks
Avatar billede thov Forsker
23. februar 2007 - 15:10 #1
Det kan sagtens være Norton - Den er kendt for pludselig at lave mystiske ting, så prøv at de-aktivere den.
En oprydning med Crapcleaner http://www.ccleaner.com/download/ kunne også være et forsøg værd. Husk under installationen at fjerne flueben i 'Yahoo toolbar', ellers ryger den med ind.
Når du så renser ud, så fjern fluebenet ved 'Cookies' - ellers forsvinder der mange log-in's m.m.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
23. februar 2007 - 20:45 #2
Hmm det hjalp desværre ikke :/
Avatar billede anjensen1 Novice
26. februar 2007 - 12:49 #3
ind i kør og lav en dxdiag test af dine directx filer -har du evt 'op'graderet din dx til en lavere version?? Det sker nogen gange hvis man forsøger at installere et gratis-spil fra en pcblad-cd eller sådan noget..
mvh.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
27. februar 2007 - 01:50 #4
Hmm jeg køre med directx 9.0c Og jeg har ik installeret noget i meget lang tid.

Men jeg tror at jeg har fundet ud af det kommer når jeg læser/skriver meget fra den ene af mine harddiske, Det underlige er bare at det er mit e: drev som der kun blir brugt til at gemme downloads på også har jeg musik på den..
Det kommer så gerne når jeg downlaoder meget og den skal skrive/læse meget på den ene harddisk.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
12. marts 2007 - 01:03 #5
Hmm har fået kigget lidt mere på det og har fundet frem til at det må være pga min ene harddisk køre pio tilstand og de 2 andre køre Udma 6 og min brænder køre udma 2.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
15. marts 2007 - 23:11 #6
Lukker...