Avatar billede nca001 Nybegynder
22. februar 2007 - 22:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et program som kan teste en USB harddisk fra winxp

Jeg er som så mange andre kommet i knibe efter at seatools har lukket deres online scan af hardske via deres hp..
Jeg kan simpelthen ikke finde et program der gør,  at jeg kan køre fuld diag på en hd via usb fra winxp...
Er der nogen herinde der har fundet den løsning jeg ikke kunne finde ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. februar 2007 - 10:45 #1
ikke sikker, men det kan være der er noget på ultimate boot cd, den indeholder over 100 hdd diag værktøjer og kan hentes gratis

http://www.ultimatebootcd.com/

Der er også beskrivelse af værktøjerne og de enkelte værktøjer kan hentes seperat
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. februar 2007 - 10:47 #2
hvad er det du skal finde frem til? Kan være en standard chkdsk kan klare det

http://www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede nca001 Nybegynder
25. februar 2007 - 00:40 #3
ingen af de her programmer kan tjekke en usb disk imens man arbejder fra winxp
Avatar billede nca001 Nybegynder
02. marts 2007 - 23:59 #4
kom frisk der må være en young bright and that stuff her inde :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. marts 2007 - 00:33 #5
Hvad er det du vil checke disken for, og hvorfor?? Er der periodiske fejl på disken skal den nok skiftes.
Avatar billede nca001 Nybegynder
24. juni 2007 - 16:03 #6
der findes ikke noget program, som kommer i nærheden af det saegate havde online mht. at kunne teste usb hardiske.