Avatar billede lsim Nybegynder
25. november 1999 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Se indhold af filer i My computer

Når man browser i My computer, har jeg set at man kan få vinduet delt i to sådan at man i den venstre halvdel af vinduet kan se indholdet af billed- og tekst-filer i miniformat.
Hvordan får man My computer til det??
Avatar billede hojben Novice
25. november 1999 - 12:25 #1
Installer IE4 eller IE5 og aktiver Active Desktop
Avatar billede lsim Nybegynder
25. november 1999 - 12:29 #2
Jeg har IE4. Hvor aktiverer jeg Active Desktop??
Avatar billede backdrop Nybegynder
25. november 1999 - 12:34 #3
inde inder skærmens indstillinger
Avatar billede backdrop Nybegynder
25. november 1999 - 12:34 #4
under endda
Avatar billede ravelin Nybegynder
25. november 1999 - 12:34 #5
Når du står i den folder du vil have vist ikonerne, så gør følgende.
Du skal i Folder Options under view, sætte den op til at vise thumbnails, og/eller aktivere Active Desktop.
That should be it
Avatar billede maagen Nybegynder
25. november 1999 - 12:37 #6
Som hojben svarer - Du skal have installeret MSIE4 eller senere. Men active desktop behøver ikke være aktiveret - men i stifinderen skal du vælge vis og sætte hak i vis som webside.
Avatar billede hojben Novice
25. november 1999 - 12:38 #7
Højreklik og vælg "vis som Webside" eller View as Webpage...
Avatar billede maagen Nybegynder
25. november 1999 - 12:47 #8
Det er forøvrigt ikke nok at installere MSIE4 - windowsopdateringen der medfølger skal også være installeret!
Avatar billede lsim Nybegynder
29. november 1999 - 12:12 #9
Yess det virker.
Tak for hjælpen.

Et lille resume af arbejdsgangen:
På den ene workstation var der installeret IE5. Den var jeg nødt til at afinstallere for at komme tilbage til den oprindelige IE4-konfiguration. Derefter skulle jeg installere "Windows Desktop Update from Web site". Dette tager en evighed at downloade da IE-SP2 skulle med i samme omgang.
Derefter skulle IE5 installeres igen.

På den anden workstation kunne jeg ikke installere WDUfWs da NT og IE4 ikke var samme sprogversion. Fjollet.