Avatar billede fedthans Nybegynder
21. februar 2007 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RIS server hvordan få jeg exe med i xp installation

Jeg har et problem med at få exe filer til at virke når jeg installer XP via RIS server...

Hvor ligger man exe filer, som man ville have installeret i sit image, jeg har lavet roden sådan her.
E:\RemoteInstall\Setup\Danish\Images\xxx\$oem$\$1\Drivers
alt virker på når en netværksdriver, hvor den stopper under installationen for at man manuelt skal installer driveren...til kortet...
mvh
Fedthans
Avatar billede ravnen84 Nybegynder
26. marts 2007 - 00:14 #1
Hej

Prøv at læse den her:
http://support.microsoft.com/kb/315279

De drivers der ligger i $oem$\$1 er filer som kan bruges til at genkende drivers i windows når den egentlig installere.. Men ris kræver at du har nic driveren for at kunne overføre alle installationsfilerne inden..

Men det kræver du har din driver i andet end exe fil, altså udpakket verison..

mvh
Ravnen
Avatar billede fedthans Nybegynder
30. april 2007 - 19:11 #2
lukker ikke så mange svar...