Avatar billede frustrator Nybegynder
21. februar 2007 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne blokering af filer

Howdy Eksperter

Jeg har fået tilsendt en mail fra en afsender, jeg er 100% bekendt med. Den indeholder to mp3-filer, som jeg ligeledes har fuld tiltro til... jeg har selv kontaktet afsender for at få disse filer tilsendt, så der er ikke tale om ukendt materiale.

Problemet er, at Outlook Express nægter mig adgang til disse vedhæftede filer med beskeden "Outlook Express fjernede adgangen til følgende filer, der er vedhæftet e-mailen bla bla bla..."

Jeg har søgt i alle hjælpeindeks men kan ikke finde ud af, hvordan jeg ophæver denne blokering så jeg kan benytte filerner. Jeg kan IKKE gemme dem på harddisken og fjerne blokeringen ad den vej, idet jeg slet ikke har adgang til dem til at starte med.

Any good ideas?
Avatar billede gertp Nybegynder
21. februar 2007 - 17:01 #1
funktioner/indstillinger/sikkerhed
fjern flueben i tillad ikke at vedhæftede....
Avatar billede gertp Nybegynder
21. februar 2007 - 20:33 #2
virkede det?
Avatar billede frustrator Nybegynder
21. februar 2007 - 20:45 #3
Yeps, thanks :o)