Avatar billede mjen000 Nybegynder
21. februar 2007 - 11:45 Der er 2 kommentarer

Flersidet PDF til PSD

Hej

I de tidligere versioner af Photoshop var der en funktion under menu-punktet Filer -> Automatiser der hed "Flersidet PDF til PSD".

Med den funktion kunne man konvertere en flersidet PDF-fil til seperate PSD-filer. Jeg har forsøgt at oprette en handlingsprocedure, men jeg har problemer med at få processen til at løbe igennem alle siderne. Er der et trick til at få det til at virke?

MVH
Morten

PS: Jeg bruger Adobe Photoshop CS2
Avatar billede kado Nybegynder
21. februar 2007 - 16:13 #1
Det fungerer skam også i CS2.
Vælg Åben > Vælg PDF-filen > Vælg flere sider i dialogboksen ved at holde Shift-tasten nede eller Ctrl/(Æble)

/kado
Avatar billede mjen000 Nybegynder
26. februar 2007 - 08:40 #2
Det virker OK