Avatar billede axe Nybegynder
21. februar 2007 - 11:30 Der er 5 kommentarer

Slette værdi i tekstfelt

Hej jeg ønsker et script der sletter hvad der stod i et tekstfelt ved submit. Kan det lade sig gøre ???:=)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
21. februar 2007 - 11:31 #1
<input type="submit" value="submit" onClick="java script:minform.mintext.value=''">

noget ala det?
Avatar billede axe Nybegynder
21. februar 2007 - 12:36 #2
Nej, tekstfeltet skal først slettes efter der er submitted
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. februar 2007 - 12:51 #3
<form method="post" action="serversiden" onsubmit="document.getElementById('tekst_felt').value='';">
<input id="tekst_felt" type="text" name="tekst" value="hest">
</form>

Det skulle umiddelbart gøre det, hvis ikke kan du muligvis smide en setTimeout() på, men jeg har ikke testet det.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
21. februar 2007 - 12:53 #4
Avatar billede axe Nybegynder
22. februar 2007 - 07:55 #5
smid et svar