Avatar billede jacoba10 Nybegynder
21. februar 2007 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle og JVC kamera

Hejsa.

Jeg har lige været på ferie og optaget en masse film på mit panasonic kamera. jeg har lagt alle filerne over på computeren. filerne hedder følgende:
*.MOD
*.MOI

Jeg har downloadet en trailer af programmet "Xilisoft Video Converter 3", som jeg har konventeret alle *.MOD filerne med.
Nu hedder filerne altså *AVI istedet for *.MOD...

Jeg har prøvet at åbne *.AVI filerne i redigeringsprogrammet Pinnacle Studio, men det virker ikke. det kan ikke åbne filerne. Programmet har ingen problemmer i at åbne andre avi filer, som jeg ikke har konventeret..

Nogen som kan hjælpe mig lidt?
Avatar billede jacoba10 Nybegynder
21. februar 2007 - 11:34 #1
lige for at slå fast. så er det et JVC :)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
21. februar 2007 - 19:35 #2
Hej Jacoba10

Pinnacle er et ret kræsen program mht. div. filer. Jeg har også selv forsøgt at konvertere filer til avi og jeg har aldrig kunnet få det til at lykkes.

Hvordan optager du dine film, er det på bånd eller på harddisk?
Avatar billede trav4u2 Novice
22. februar 2007 - 12:21 #3
Prøv at omdøbe filerne til mpg, og hent så en trial af Videostudio - Den er ikke så kræsen :-)
http://www.ulead.com/vs/trial.htm

Det skulle klare det :-)