Avatar billede stieper Nybegynder
20. februar 2007 - 22:42 Der er 1 kommentar

Problemer med ob_start() på ny server

Hej eksperter,

I min kode på http://www.brugtstyling.dk/forum/archive/arkiv_kode.phps
har jeg problemer med ob_start(); funktionen.

Kan ses i funktion her:
http://www.brugtstyling.dk/forum/archive/

Der kommer intet output, når enten htm eller html siderne kaldes.

Den eneste måde jeg kan få output på er ved at fjerne ob_start(); - men så får jeg følgende fejl:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local.... osv..

Fejlen opstår fordi mit script includer viewtopic.php som har et header output - og derfor bliver der så 2 header outputs. (så vidt jeg har forstået)

PT. har jeg lavet et mellemrum på første linje af min kode, for at tvinge fejlen frem uden at rette i koden.

Fejlen er opstået efter at surftown har opgraderet deres server.

Håber nogle kan hjælpe mig på sporet af en løsning på problemet.

Mvh Stieper
Avatar billede mikze Nybegynder
04. marts 2007 - 21:48 #1
Har du prøvet at indsætte ob_start(); i viewtopic.php også? :-)