Avatar billede mizu Nybegynder
20. februar 2007 - 11:58 Der er 1 løsning

At loade en jpg ind i et movieclip og animerer movieclippet ?

Hej kloge hoveder :)

Håber i kan hjælpe mig

Jeg er igang med noget animeret grafik hvor jeg har brug for med actions at udskifte en jpg ind imellem movieclippet ligger på en tidslinie og movieclippet er enimeret med motiontween .
den loader billedet ind fint - men så snart jeg setter en keaframe forsvinder jpg-een øv også selv om jeg forsøger at loade billedet ind et neavo nede. er der nogen der kan give mig en forklaring og en ide om hvordan jeg kan løse mit problem

vh mizu
Avatar billede mizu Nybegynder
22. februar 2007 - 22:36 #1
nedlægges