Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
20. februar 2007 - 11:32 Der er 6 kommentarer

Upload af filer via ASP

Jeg vil gerne kunne oploade billedfiler via browseren til mit webhotel.
Det ligger hos struer.net og de benytter bl.a. Persits ASPUpload 3, Perits XUpload 2.1 og Dundas Upload. Det må meget gerne være med Progress-bar, hvis muligt.
Der kan vist ikke benyttes drevangivelse som target for filerne (eks. c:/files/).
Det kunne være rigtig fedt, hvis man samtidig kunne navngive/omdøbe den fil man har valgt at uploade.
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2007 - 17:04 #1
foretrækker personligt aspupload og det understøtter også de ting du ønsker - ved ikke hvor meget du selv har forsøgt, men på http://www.aspupload.com/ er der nogle ganske udemærkede færdige eksempler samt hele dokumentationen.
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
21. februar 2007 - 09:23 #2
Ja, men så vidt jeg kan se, skal man bruge drevbetgnelse for at angive target ???
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2007 - 17:30 #3
det kan man 100% gøre som man selv vil - de har bare valgt at gøre det sådan i deres eksempler.
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
22. februar 2007 - 14:32 #4
hmm, hvordan gør jeg så?
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2007 - 16:51 #5
fx Server.Mappath("uploadmappe") eller hvis du kigger i referencen under "SaveAsVirtual" File.SaveAsVirtual "/path/" & File.FileName
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2007 - 16:38 #6
kommet videre?