Avatar billede nizling Nybegynder
20. februar 2007 - 00:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til cdrom installationsprogram

Det er sådan at Jeg tror der er en fejl med mit diskdrev.
når jeg sætter en cd i går den ind på cd'en og viser alle filerne, istedet for at stare installationen.
hvad kan jeg gøe for at løse problemet?
Eller er der et program som man kan bruge til at installere tingene på cd'en?

undskyld at mit spørgsmål ligger her, men vidste ikke hvor ellers den skulle ligge
Avatar billede screem_brille Novice
20. februar 2007 - 00:35 #1
der ligger normalt en setup fil, grunden til den ikek starter op automatisk er at autorun er blevet deaktiveret.
Avatar billede nizling Nybegynder
20. februar 2007 - 00:46 #2
kan ik finde nogen setupfil.
hvordan sætter jeg autorun til igen`?
Avatar billede hvilsom Nybegynder
20. februar 2007 - 09:47 #3
Hej,
Du kan ændre på hvad autoudførelse skal gøre ved at højreklikke på dit cd-drev i denne computer og så er der et faneblad der skulle kunne klare balladen.

A
Avatar billede nizling Nybegynder
20. februar 2007 - 20:54 #4
problemet er at jeg ikke har noget program som kan læse de filer som ligger på cd'en...
og det er rimligt vigtigt :s
Avatar billede screem_brille Novice
20. februar 2007 - 21:00 #5
skal vi gætte hvad der ligger på skiven ? uden du fortæller hvad det er for filer, er det jo fuldstændig umuligt at hjælpe ?
Avatar billede nizling Nybegynder
20. februar 2007 - 21:05 #6
Ja... jeg havde faktisk tænkt mig en lille gætteleg, eftersom der jo ik findes så mange fil typer :)

ej. det må i undskylde.
der ligger.
FLP filer, fsc filer og RAR filr
Avatar billede screem_brille Novice
20. februar 2007 - 21:13 #7
lige et spørgsmål, hvis filerne er vigtige burde du vel allerede vide hvad der åbner dem ?

RAR åbnes med winrar

de to andre kan jeg ikke lige finde noget om.